GYIK
Gyakran ismétlődő kérdések :
Hogyan lehetek regisztrált felhasználó ?
> a Regisztráció gomb megnyomása után amennyiben megadja adatait, és beküldi azokat kollégáink a lehető leghamarabb jóváhagyják az Ön regisztrációját és utána regisztrált felhasználóként léphet be az Ügyfélkapura
Mennyivel biztosít többet a regisztrált felhasználó hozzáférése mint a nem regisztrálté ?
> Látja cégünk aktuális, szabad raktárkészletét, termékek típusát, korábban leadott megrendeléseit, keletkezett szállítólevelek, számlák másolatát. Tud ajánlatkérést, megrendelést küldeni részünkre, meg tudja nézni folyószámláját, aktuális egyenlegét.
Ha valamit nem tudok a weblapon elvégezni kihez fordulhatok ?
> a weblap alján megadott elérhetőségekhez. Tel.: +36-96-511-011, vagy info@power-cool.hu, vagy az Önhez legközelebb eső területi képviselőjéhez, melyet a Térkép menüben nézhet meg.
Hogyan érek el a közelemben egy üzletkötőt ?
> A térkép/Lokációk menüben találja, hogy az ország területén hol vannak területi képviselőink az Ön közelében és innen ki is tudja nyerni a szükséges adatokat az eléréshez.
Ha panaszom van, hogyan tudom Önökhöz eljuttatni ?
> Az üzenetküldés menüben kitölti az ott található űrlapot és a jellegénél a "panasz" sort szíveskedjen kiválasztani, majd panaszát leírni. Olvasás után kollégáaink kapcsolatba lépnek Önnel, és kezelik problémáját.
Hogyan tudok leghatékonyabban cikkeket keresni ?
> A kereső mezőbe beírja a cikk néhány kezdőbetűjét és nyomja le az Enter gombot, ekkor minden olyan cikket hoz a rendszer mely a megadott betűkkel kezdődik.
Hogyan tudok belépni ha elfelejtettem a jelszavam ?
> Az "Üzenetküldés" menün keresztül kérhet új jelszót beállítani.
Hogyan tudok termékeket kipróbálni ?
> Területi képviselőnk szívesen felkeresi Önt a szerszám kiválasztásában segít Önnek. Kérem jelezze ilyen jellegű igényét.
Milyen időpontokban elérhető a cég központja ?
> 8.00-16.00 -ig hétköznap